Slapeloze nachten

25 juli 2018 - Nederland, Nederland

Het aftellen is langzamerhand begonnen, want over 5 dagen stap ik het vliegtuig in en zeg ik doei tegen dit kikkerlandje om die in te ruilen voor Skippyland.

Bij het aftellen horen natuurlijk ook slapeloze nachten, alhoewel die ook met de muggen periode te maken kunnen hebben...
Volgens mij is mijn agenda nog nooit zo vol geweest, want iedereen wil natuurlijk nog een glimp van mij opvangen, zeer begrijpelijk.

Gelukkig gaat mijn middelbare schoolvriendinnetje samen met haar vriend in mijn huisje voor de komende 6 maanden, maar dat betekend ook dat ik mijn persoonlijke dingetjes moet gaan inpakken. Dit is best een klus, want ik kom echt over in de kleding, die ik én allemaal wil meenemen, maar ook moet inpakken in dozen.. (keuzes maken)

Afgelopen weekend heb ik dus ook mijn afscheidsfeestje gevierd, wat heel erg gezellig was, maar tegelijkertijd gaf het ook een gek gevoel. Alle lieve briefjes heb ik ook pas de volgende dag gelezen.
Die ochtend heb ik mijn familie uit Australië ontmoet, wat echt super leuk was!
Peter komt namelijk uit Nederland en zij zijn op vakantie voor twee weken in Nederland. Lyndsy was heel warm en vertelde mij dat ze mij ophalen van de luchthaven in Sydney en dat ik daarna lekker mag gaan slapen en bijkomen. Ik kom daar woensdag aan en in het weekend laten ze me de lokale plekjes zien en nemen ze me mee de stad in!
Ook krijg ik wat rijlessen, omdat je daar dus links moet rijden.. Dat wordt wat.
Edward was heel verlegen, maar ook wat ziekig door de vlucht en het tijdsverschil, maar was wel enthousiast om zijn game te laten zien op de telefoon, waar hij echt mega goed in was!
En Lizzy is super sociaal en had een mooie tekening voor mij gemaakt. First of many, werd er gezegd!

Ik ben super exited, zie een klein beetje tegen de reis op en ga iedereen super erg missen!
Tot het tranendal op Schiphol of tot over een half jaar!

Later Alligator

1. Bram & Francis:
    25 juli 2018
    Leuk ik ga je belevenissen volgen... Heel veel plezier💋