New home

20 september 2018 - Woronora, Australië

Dus vanaf vorige week woensdag woon ik in Woranora, een meer landinwaarts, bergachtige, bosachtige plaatsje vlakbij sutherland.

Ik verblijf bij lucy, een alleenataande moeder die uitbundig is en heel Chill is in de omgang.
Ze laat me echt thuisvoelen en bespreekt dingen openlijk met mij.
Hannah is een ietwat alternatief meisje, met een hartje van goud. Ze is 13 jaar, maar af en toe vergeet ik dat ze nog erg jong is, want ze praat en gedraagt zich over het algemeen niet als een 13jarig meisje.

De kids openen zich steeds meer, zijn heel lief en gedragen zich veel beter dan bij mijn vorige gezin.
Een ander pluspunt is dat ik nu twee katten heb. Recdolls dus twee huisdieren om lekker mee te kroelen, daarnaast kwam ik er vandaag ook achter dat we iets van 25 andere huisdieren hebben, want Yes er zijn hier meer spinnen aanwezig.
Zometeen maar even met anti-bug spray spuiten en hopen dat ze het niet doorvertellen aan hun vriendjes om mij later nog een verassing te bezorgen...

Verder rijd ik nu in een huurauto, maar is mijn hostmom hard bezig om een nieuwe auto voor mij te regelen. Dus hopelijk heb ik die eind van de week!

Daarnaast moet ik natuurlijk even wat over defqon schrijven, want jeetje wat was dat een vet feestje en wat had ik daar naar uitgekeken!
Ik heb nog steeds last van blaren op mijn voeten van de dansjes die ik daar heb uitgevoerd en de spierpijn is langzamerhand weggetrokken.

Verder ben ik echt veel gelukkiger bij me nieuwe familie en kan ik eindelijk zeggen dat ik volop kan genieten van de tijd die ik hier kan besteden!

See ya later alligators

1. Trudy:
    20 september 2018
    Dat is goed nieuws Taampie, geniet ze. In a while crocedile
  2. Anita:
    20 september 2018
    Gelukkig dat je het nu veel beter naar je zin hebt, Geniet van je avontuur lieverd XXX
  3. Oma:
    20 september 2018
    Wat fijn dat je het hier meernaar je zin hebt ga nu maar lekker genieten groetjes aan je nieuwe mom xxxxx
  4. Oma en opa:
    20 september 2018
    Eindelijk weer rust in je lijf. Mooi dat het zo goed klikt met de kinderen en met Lucy. Genieten doe je wel, zo te horen. We zien weer uit naar je volgende belevenissen. Hoi je taai.